626665a293cb8a23cf76c410_artworks-N0kMS1wUM6kHuBjz-5Q8HPw-t3000x3000

Podcasten Rekrutteringsrådet – Cecilie Faye i samtale med Sverre Haugen

Off

Det var veldig stas å bli invitert inn i podcast-studio hos MeyerHaugen og snakke om hva som driver arbeidsgiverattraktivitet med Sverre Haugen. Det ble en fin og morsom samtale, der vi blant annet diskuterte hva som er viktig å ha fokus på i employer branding arbeidet og hvor ansvaret for denne kommunikasjonen bør ligge. Utgangspunktet […]

Kommentarer er skrudd av for Podcasten Rekrutteringsrådet – Cecilie Faye i samtale med Sverre Haugen Continue Reading →
iStock-1287274564

Hva driver arbeidsgiverattraktivitet?

Off

For å få god effekt av EMPLOYER BRANDING kommunikasjon som har til hensikt å tiltrekke seg de flinkeste folka –må du bygge innhold i kommunikasjonen på merkevarens premisser. Skal du bygge merkevaren din som en attraktiv arbeidsgiver, må du se på hvilke merkevareegenskaper som faktisk driver oppfattelsen av deg som nettopp en attraktiv arbeidsgiver.

Fremside-bilde-nettside---334x165

Disse datoene må noteres i kalenderen!

Off

Sammen med Mediacom, arrangerer vi flere seminarer og kurs i løpet av 2022. Vi legger ut påmelding til de forskjellige arrangementene fortløpende og som kunde i MediaPlus er du også hjertelig velkommen til fagseminarer i regi av Mediacom og vice versa.

Vestland fylkeskommune har inngått samarbeid med oss!

Off

Koronatider til tross, det konkurreres stadig om nye kunder på byråsiden. I høst gikk Vestland fylkeskommune (VLFK) ut med anbud på medietjenester, der stillings-annonsering ved siden av arbeidsgiver-kommunikasjon vil være viktige kommunikasjonsoppgaver. Etter en omfattende pitch-prosess gikk MediaPlus helt til topps!

Kommentarer er skrudd av for Vestland fylkeskommune har inngått samarbeid med oss! Continue Reading →

Animasjon i bannerannonser: Høy effektivitet og god budskapsformidling.

Off

Mens tradisjonelle statiske bannere har muligheten til å øke merkevarekjennskap og kjøpsinteresse på egen hånd, kan det å tilføre animasjon til et banner løfte hele annonsen fra å være et godt produkt til å bli et supert produkt.

Kommentarer er skrudd av for Animasjon i bannerannonser: Høy effektivitet og god budskapsformidling. Continue Reading →

Titalls korona-bedrifter fikk gratis hjelp

Off

GroupM var tidlig ute med å tilby gratis rådgivning til bedrifter som ble rammet av koronakrisen. Responsen kom umiddelbart fra flere titalls bedrifter som ville diskutere mulige veier ut av krisen. – Det var deilig å få en bekreftelse på at vi ikke var helt på bærtur med det vi allerede driver med og. En […]

Idédugnad for vekst

Off

Det kommer en dag i morgen, også. Når samfunnet skal få hjulene i gang, vil markedsføring være et viktig virkemiddel for å skyte fart på økonomien igjen. Derfor ønsker vi å hjelpe dem som ønsker å være klare når varene og forbrukerne igjen møtes i butikkhyllene. Du er herved invitert til Idédugnad for vekst. Vi tror […]

Universell utforming, er det nødvendig?

Off

Universell utforming er tuftet på ideen om å utforme samfunnet slik at så mange som mulig kan delta aktivt uavhengig av funksjonsevne. Begrepet favner bredt og prinsippene bak universel utforming er en viktig veileder for oss som jobber innenfor design og kommunikasjon. Universel utforming har til hensikt å gi en bedre brukeropplevelse for alle. For […]