Hva skulle vi gjort uten data, teknologi og innsikt?

Off

Alt var mye bedre før -hører vi av og til -men kanskje sjeldnere og sjeldnere? Vi som jobber i markedsføringsbransjen, uavhengig av hvilken side av bordet man representerer, hyller ny teknologi og nye muligheter. Bare det å kunne få en tilnærmet sanntid status på egne kampanjer mht målene som er satt, er jo vidunderlig! Tydelige […]

Kommentarer er skrudd av for Hva skulle vi gjort uten data, teknologi og innsikt? Continue Reading →

Bruker du nok tid på å utarbeide stillingsannonsen?

Off

Å utarbeide en stillingsannonse som skiller seg ut i mengden, kan virke tidkrevende. Stillingsannonsen skal tiltrekke seg oppmerksomhet og vekke engasjement, slik at du kan velge blant de sterkeste kandidatene. Sett fokus på utfordringene i jobben og utviklingsmulighetene allerede i overskriften, og benytt gjerne et bilde som forsterker dette. Det kan være lurt å ha […]

Kommentarer er skrudd av for Bruker du nok tid på å utarbeide stillingsannonsen? Continue Reading →

Kundecase: Fungerer programmatiske kjøp på stilllingsannonser?

Off

Ved å fokusere på god bruk av papiraviser i kombinasjon med smart bruk av data og teknologi, klarte vi å treffe relevante kandidater og drive ny trafikk til sluttkundens nettside.

Kommentarer er skrudd av for Kundecase: Fungerer programmatiske kjøp på stilllingsannonser? Continue Reading →

Hva er programmatiske kjøp?

Off

Kort fortalt er programmatiske kjøp en kjøpsmetodikk der vi kjøper målgrupper og ikke medier. Rent teknisk fungerer det slik at så godt som alle mediene i Norge tilgjengeliggjør sine digitale reklameplasser gjennom en salgsplattform. Vi på vår side, legger opp våre kampanjer i vår kjøpsplattform.

Lag en god mediemiks

Off

De siste årene har det kommet en rekke nye annonseringsmuligheter på nett og i de sosiale plattformene. Mange kaster seg på trenden og velger å kutte ut de tradisjonelle mediene, for prøve noe helt nytt. Men hvorfor ikke lage en god mediemiks? (mer…)

tracking

Hvorfor bruke tracking (sporing) av nettannonser?

Off

En av de store fordelene med internettannonsering er at det er målbart. Men for å virkelig måle, anbefaler vi alltid å bruke tracking (sporing).  Tracking en metode man bruker for å finne ut hvordan en nettkampanje fungerer eller har fungert. Ved å legge inn en kode i nettannonsen, kan man registrere ulike handlinger av brukerne. […]

Kommentarer er skrudd av for Hvorfor bruke tracking (sporing) av nettannonser? Continue Reading →