pc_01

Animasjon i bannerannonser: Høy effektivitet og god budskapsformidling.

Off

Mens tradisjonelle statiske bannere har muligheten til å øke merkevarekjennskap og kjøpsinteresse på egen hånd, kan det å tilføre animasjon til et banner løfte hele annonsen fra å være et godt produkt til å bli et supert produkt. Animasjon kan i seg selv bidra til å gjøre et merke eller produkt enklere å huske ved […]

Kommentarer er skrudd av for Animasjon i bannerannonser: Høy effektivitet og god budskapsformidling. Continue Reading →

Titalls korona-bedrifter fikk gratis hjelp

Off

GroupM var tidlig ute med å tilby gratis rådgivning til bedrifter som ble rammet av koronakrisen. Responsen kom umiddelbart fra flere titalls bedrifter som ville diskutere mulige veier ut av krisen. – Det var deilig å få en bekreftelse på at vi ikke var helt på bærtur med det vi allerede driver med og. En […]

Idédugnad for vekst

Off

Det kommer en dag i morgen, også. Når samfunnet skal få hjulene i gang, vil markedsføring være et viktig virkemiddel for å skyte fart på økonomien igjen. Derfor ønsker vi å hjelpe dem som ønsker å være klare når varene og forbrukerne igjen møtes i butikkhyllene. Du er herved invitert til Idédugnad for vekst. Vi tror […]

Universell utforming, er det nødvendig?

Off

Universell utforming er tuftet på ideen om å utforme samfunnet slik at så mange som mulig kan delta aktivt uavhengig av funksjonsevne. Begrepet favner bredt og prinsippene bak universel utforming er en viktig veileder for oss som jobber innenfor design og kommunikasjon. Universel utforming har til hensikt å gi en bedre brukeropplevelse for alle. For […]

nextM_logo_flat-e1580815755648

NextM åpner vaskeri med UNICEF

Off

Vi er opptatte av helsen til våre ansatte, kunder, alle deltakerne, foredragsholderne og partnerne våre og velger derfor å utsette NextM til høsten 2020 i lys av det pågående COVID-19 utbruddet. Ny dato kommer snart, så stay tuned! Til høsten inviterer vi til Nordens største markedsførings- og techevent, på Tårnet kulturarena i Oslo. NextM har […]

update-aktiviteter

Datoene du ikke kan gå glipp av!

Off

Vi legger ut påmelding til de forskjellige arrangementene fortløpende og som kunde i MediaPlus er du hjertelig velkommen til fagseminarer i regi av Mediacom. MediaCom:skolen 19. februar kl 09:00-13:00 På MediaCom:skolen får du vite hva du trenger for å få mest mulig effekt ut av mediebyrået og medieinnvesteringene dine. Kurset passer for deg som ikke […]

Nyttårsforsettet -det lille ekstra som skal til?

Off

Vi skriver januar 2020 -et nytt år og nye muligheter ligger foran oss. Ikke for det, justering og endringer kan vi gjøre hele året, men 1. januar er nå en gang den dagen da de fleste av oss tenker ekstra grundig igjennom å justere og kanskje endre litt retning. I går, 19. januar hørte vi […]

Kommentarer er skrudd av for Nyttårsforsettet -det lille ekstra som skal til? Continue Reading →

Hva skulle vi gjort uten data, teknologi og innsikt?

Off

Alt var mye bedre før -hører vi av og til -men kanskje sjeldnere og sjeldnere? Vi som jobber i markedsføringsbransjen, uavhengig av hvilken side av bordet man representerer, hyller ny teknologi og nye muligheter. Bare det å kunne få en tilnærmet sanntid status på egne kampanjer mht målene som er satt, er jo vidunderlig! Tydelige […]

Kommentarer er skrudd av for Hva skulle vi gjort uten data, teknologi og innsikt? Continue Reading →

Bruker du nok tid på å utarbeide stillingsannonsen?

Off

Å utarbeide en stillingsannonse som skiller seg ut i mengden, kan virke tidkrevende. Stillingsannonsen skal tiltrekke seg oppmerksomhet og vekke engasjement, slik at du kan velge blant de sterkeste kandidatene. Sett fokus på utfordringene i jobben og utviklingsmulighetene allerede i overskriften, og benytt gjerne et bilde som forsterker dette. Det kan være lurt å ha […]

Kommentarer er skrudd av for Bruker du nok tid på å utarbeide stillingsannonsen? Continue Reading →