update-aktiviteter

Datoene du ikke kan gå glipp av!

0

Vi legger ut påmelding til de forskjellige arrangementene fortløpende og som kunde i MediaPlus er du hjertelig velkommen til fagseminarer i regi av Mediacom. MediaCom:skolen 19. februar kl 09:00-13:00 På MediaCom:skolen får du vite hva du trenger for å få mest mulig effekt ut av mediebyrået og medieinnvesteringene dine. Kurset passer for deg som ikke […]

Hva skulle vi gjort uten data, teknologi og innsikt?

Off

Alt var mye bedre før -hører vi av og til -men kanskje sjeldnere og sjeldnere? Vi som jobber i markedsføringsbransjen, uavhengig av hvilken side av bordet man representerer, hyller ny teknologi og nye muligheter. Bare det å kunne få en tilnærmet sanntid status på egne kampanjer mht målene som er satt, er jo vidunderlig! Tydelige […]

Kommentarer er skrudd av for Hva skulle vi gjort uten data, teknologi og innsikt? Continue Reading →

Bruker du nok tid på å utarbeide stillingsannonsen?

Off

Å utarbeide en stillingsannonse som skiller seg ut i mengden, kan virke tidkrevende. Stillingsannonsen skal tiltrekke seg oppmerksomhet og vekke engasjement, slik at du kan velge blant de sterkeste kandidatene. Sett fokus på utfordringene i jobben og utviklingsmulighetene allerede i overskriften, og benytt gjerne et bilde som forsterker dette. Det kan være lurt å ha […]

Kommentarer er skrudd av for Bruker du nok tid på å utarbeide stillingsannonsen? Continue Reading →

Hva er programmatiske kjøp?

Off

Kort fortalt er programmatiske kjøp en kjøpsmetodikk der vi kjøper målgrupper og ikke medier. Rent teknisk fungerer det slik at så godt som alle mediene i Norge tilgjengeliggjør sine digitale reklameplasser gjennom en salgsplattform. Vi på vår side, legger opp våre kampanjer i vår kjøpsplattform.

Lag en god mediemiks

Off

De siste årene har det kommet en rekke nye annonseringsmuligheter på nett og i de sosiale plattformene. Mange kaster seg på trenden og velger å kutte ut de tradisjonelle mediene, for prøve noe helt nytt. Men hvorfor ikke lage en god mediemiks? (mer…)