Bloggen

  • Innholdet i en stillingsannonse

    Det er stor konkurranse om arbeidskraften innenfor flere bransjer. Ønsker man å kjempe om de beste arbeidstakerne, bør man ha en informativ og spennende stillingsannonse. Dette bidrar forhåpentligvis til at arbeidstakeren ønsker å søke jobb hos nettopp deg.

  • Hvorfor bruke tracking (sporing) av nettannonser?

    tracking

    En av de store fordelene med internettannonsering er at det er målbart. Men for å virkelig måle, anbefaler vi alltid å bruke tracking (sporing).  Tracking en metode man bruker for å finne ut hvordan en nettkampanje fungerer eller har fungert. Ved å legge inn en kode i nettannonsen, kan man registrere ulike handlinger av brukerne. […]

  • Tre virkemidler for å lage en selgende annonse

    I MediaPlus bruker vi gjerne tre virkemidler for å skape gode annonser. Hode, hjerte og hånd er disse elementene.

    I MediaPlus snakker vi om tre virkemidler man bør bruke for å skape en annonse som påvirker mottakeren. Hode, hjerte og hånd er elementene vi tar utgangspunkt i. (mer…)