Archive | Teknisk

RSS

Hva er programmatiske kjøp?

Off

Kort fortalt er programmatiske kjøp en kjøpsmetodikk der vi kjøper målgrupper og ikke medier. Rent teknisk fungerer det slik at så godt som alle mediene i Norge tilgjengeliggjør sine digitale reklameplasser gjennom en salgsplattform. Vi på vår side, legger opp våre kampanjer i vår kjøpsplattform. Her spesifiserer vi hva som kjennetegner de personene vi ønsker […]

tracking

Hvorfor bruke tracking (sporing) av nettannonser?

Off

En av de store fordelene med internettannonsering er at det er målbart. Men for å virkelig måle, anbefaler vi alltid å bruke tracking (sporing).  Tracking en metode man bruker for å finne ut hvordan en nettkampanje fungerer eller har fungert. Ved å legge inn en kode i nettannonsen, kan man registrere ulike handlinger av brukerne. […]

Kommentarer er skrudd av for Hvorfor bruke tracking (sporing) av nettannonser? Continue Reading →
IMG_2203

Arbeidstakers marked

Off

Vi har et arbeidsmarked som er i arbeidstakers favør. Hva betyr dette for deg som arbeidsgiver? Det er ikke lenger slik at man kan kunngjøre en stilling og tro at man får rett person på plass i løpet av kort tid.  I dagens utgave av Dagbladet kan vi lese at det er 45 000 ledige […]

http://www.dreamstime.com/-image23294072

Er dine nettsider tilpasset mobil?

Off

Mobilsurfing har vært i vinden en god stund og nettbruken bare øker og øker. Selv om mange har spådd at trenden vil vokse dramatisk, er dessverre mange nettsider fortsatt ikke tilpasset mobil. De fleste av oss surfer på nettet med mobilen når vi pendler til og fra jobb, står i kø i butikken, før vi […]