Velkommen til GroupM NEXT

http://www.dreamstime.com/royalty-free-stock-photos-future-technology-arrow-image26322788

Sett av formiddagen 2. april 2014 til å løfte blikket og se framover:
GroupM Next er et arrangement i regi av GroupM. GroupM er verdensledende innenfor media management og samler MediaPlus, MediaCom, Mindshare, MEC og Maxus i én gruppering. For første gang i Norge inviterer vi til et eget seminar med tittel «Next» for spesielt inviterte gjester og kunder i GroupM. Hensikten er å løfte blikket og dele tanker om muligheter og utfordringer som ligger foran oss.

Programmet tar sikte på å belyse nåtid og framtid knyttet til tre sentrale dimensjoner for vår bransje; media, forbruker og markedsføring. Vi vil belyse hver av disse dimensjonene gjennom ulike innfallsvinkler og gi et bilde av hva vi er på vei inn i – slik GroupM ser det.

Vi ønsker våre kunder velkommen til Latter kl. 8.30 den 2. april 2014. 

09.00 – 10.00 Medielandskapet i endring
Hva skjer globalt innenfor digital markedsføring, hvordan endrer markedet seg, hva skjer i Europa og hva skjer i Norge?

  • Jonas Hemmingsen, CEO Group M Nordic
  • Rob Norman, Global Chief Digital Officer GroupM Global
  • Alex Still, GroupM EMEA

10.15 – 10.45 Forbruker i endring
Forbruket av medier endrer seg, men noen strukturer er stabile. Hvordan kan sosiologisk målgruppeinnsikt forsterke datastyrte kjøp av media, budskap og mediestrategi?

  • Dag Inge Fjeld, kåret til årets foredragsholder i ANFO 2013

11.00 – 12. 00 Markedsføring i endring
Hvordan endrer bransjen seg, hva er vi på vei mot og hva er de viktigste skrittene på veien. Hvilke kompetanser, avtaler og tekniske plattformer legger vi til grunn fra 2014 og framover?

  • Panel bestående av ledere i MediaCom, Mindshare, MEC og Maxus.

Tid: 2. april kl 08.00 – 12.00
Sted: Latter, Aker Brygge (Holmens gate 1, 0250 Oslo)
Enkel servering

Frist for påmelding er fredag 28. mars.