Archive | Tekst og innhold

RSS

Kundecase: Fungerer programmatiske kjøp på stilllingsannonser?

Off

Ved å fokusere på god bruk av papiraviser i kombinasjon med smart bruk av data og teknologi, klarte vi å treffe relevante kandidater og drive ny trafikk til sluttkundens nettside. Rekrutteringsbyrået Capita er overveldet over responsen de fikk på stillingen som daglig leder til Bergesenstiftelsen. Vi passerte 100 søkere, nær halvparten av disse ble vurdert […]

Kommentarer er skrudd av for Kundecase: Fungerer programmatiske kjøp på stilllingsannonser? Continue Reading →

Vi elsker gode tekster!

Off

Å jobbe hos MediaPlus gir oss muligheten til å jobbe med mange ulike kunder. Mange av disse har over tid blitt kjempeflinke til å skrive gode tekster i sine stillingsannonser – og vi blir like glade hver gang vi ser at det er gjort grep for å lykkes ennå bedre med annonseringen. Vi ser at flere […]

Inger Marie Hass

Trigg meg!

6

Ukens bidrag er skrevet av Inger Marie Hass. Hun er arbeidssøkende og viser oss stillingsannonsene fra en søkers ståsted. For å si det som det er: jeg er så lei! Jeg har gått skikkelig lei av å pløye meg igjennom den ene stillingsannonsen etter den andre de siste månedene. Skal man virkelig måtte kjede seg […]

Humor i annonsene?

Off

Sett i lys av vår lansering av Advertoprisen har vi fått masse tilbakemeldinger fra medier, kunder og konkurrenter. Mange sender allerede inn forslag, og det setter vi pris på 🙂 Dette blogginnlegget vil jeg vie til annonser som naturlig skaper humor og oppmerksomhet, eller kan det være helt bevisst bruk av humor? Deltidsjobb i jobb […]