Archive | Stillingsannonser

RSS

Kundecase: Fungerer programmatiske kjøp på stilllingsannonser?

Off

Ved å fokusere på god bruk av papiraviser i kombinasjon med smart bruk av data og teknologi, klarte vi å treffe relevante kandidater og drive ny trafikk til sluttkundens nettside. Rekrutteringsbyrået Capita er overveldet over responsen de fikk på stillingen som daglig leder til Bergesenstiftelsen. Vi passerte 100 søkere, nær halvparten av disse ble vurdert […]

Kommentarer er skrudd av for Kundecase: Fungerer programmatiske kjøp på stilllingsannonser? Continue Reading →
tracking

Hvorfor bruke tracking (sporing) av nettannonser?

Off

En av de store fordelene med internettannonsering er at det er målbart. Men for å virkelig måle, anbefaler vi alltid å bruke tracking (sporing).  Tracking en metode man bruker for å finne ut hvordan en nettkampanje fungerer eller har fungert. Ved å legge inn en kode i nettannonsen, kan man registrere ulike handlinger av brukerne. […]

Kommentarer er skrudd av for Hvorfor bruke tracking (sporing) av nettannonser? Continue Reading →
Advertoprisen

Den gode stillingannonsen

Off

Ukens blogginnlegg har jeg lyst å vie til de gode stillingsannonsene. Og et av våre bidrag til å høyne fokus og kvalitet: Advertoprisen. Vi tok i fjor initiativet til å skape heder og ære rundt de gode stillingsannonsene ved å lansere en hederspris for årets stillingsannonse. En slik pris har tidligere vært oppe i lyset […]

rope_hvit

Hvorfor rope når man kan hviske?

Off

Å rope sitt budskap ut til en hel gruppe mennesker som er uinteressert i ditt budskap, er dødfødt. De er ikke interessert. Snakker man med noen som er interessert, trenger man ikke rope. Man kan faktisk like gjerne hviske. (mer…)

http://www.dreamstime.com/-image2514406

De små gledene ved jobben vi gjør

Off

Som rådgiver hvor vi hver dag snakker om plasseringer av annonsen (som jo ikke er tilfeldig i forhold til ønsket respons), gleder det meg storlig når kunder uoppfordret ber om en spesiell plassering av sin annonse. Små gleder i en travel hverdag. Vi kommuniserer mye med kundene våre om plassering av annonsen. Vi sier mye […]

arbeidsundersokelsen_small

Hva er viktig for deg ved valg av ny jobb?

Off

Årlig foretar Respons en arbeidsundersøkelse, som går ut til de som leser og bruker lokalavis og lokalavisenes nettsider i Mediasite sitt nedslagsfelt. Ca. 1 400 respondenter har på den siste undersøkelsen avgitt sine svar for å avdekke sine holdninger og handlingsmønstre i forbindelse med jobbskifte, samt synspunkter på lokal annonsering av stilling ledig. Arbeidsundersøkelsen 2012 […]

Inger Marie Hass

Ble jeg trigget i min søken etter ny jobb?

Off

Ukens bidrag er skrevet av Inger Marie Hass. Hun har tidligere blogget for oss som arbeidssøkende, men fant sin drømmejobb og gir oss verdifulle tips fra sin søkeprosess. Jo, tre uker uti februar ble jeg trigget, ikke av en hode-hjerte-hånd stillingsannonse, men av en hode-hjerte-hånd web-side! (mer…)