Archive | Programmatisk

RSS

Hva skulle vi gjort uten data, teknologi og innsikt?

Off

Alt var mye bedre før -hører vi av og til -men kanskje sjeldnere og sjeldnere? Vi som jobber i markedsføringsbransjen, uavhengig av hvilken side av bordet man representerer, hyller ny teknologi og nye muligheter. Bare det å kunne få en tilnærmet sanntid status på egne kampanjer mht målene som er satt, er jo vidunderlig! Tydelige […]

Kommentarer er skrudd av for Hva skulle vi gjort uten data, teknologi og innsikt? Continue Reading →

Kundecase: Fungerer programmatiske kjøp på stilllingsannonser?

Off

Ved å fokusere på god bruk av papiraviser i kombinasjon med smart bruk av data og teknologi, klarte vi å treffe relevante kandidater og drive ny trafikk til sluttkundens nettside.

Kommentarer er skrudd av for Kundecase: Fungerer programmatiske kjøp på stilllingsannonser? Continue Reading →

Hva er programmatiske kjøp?

Off

Kort fortalt er programmatiske kjøp en kjøpsmetodikk der vi kjøper målgrupper og ikke medier. Rent teknisk fungerer det slik at så godt som alle mediene i Norge tilgjengeliggjør sine digitale reklameplasser gjennom en salgsplattform. Vi på vår side, legger opp våre kampanjer i vår kjøpsplattform.