Archive | Medievalg

RSS

Kundecase: Fungerer programmatiske kjøp på stilllingsannonser?

Off

Ved å fokusere på god bruk av papiraviser i kombinasjon med smart bruk av data og teknologi, klarte vi å treffe relevante kandidater og drive ny trafikk til sluttkundens nettside. Rekrutteringsbyrået Capita er overveldet over responsen de fikk på stillingen som daglig leder til Bergesenstiftelsen. Vi passerte 100 søkere, nær halvparten av disse ble vurdert […]

Kommentarer er skrudd av for Kundecase: Fungerer programmatiske kjøp på stilllingsannonser? Continue Reading →

Hva er programmatiske kjøp?

Off

Kort fortalt er programmatiske kjøp en kjøpsmetodikk der vi kjøper målgrupper og ikke medier. Rent teknisk fungerer det slik at så godt som alle mediene i Norge tilgjengeliggjør sine digitale reklameplasser gjennom en salgsplattform. Vi på vår side, legger opp våre kampanjer i vår kjøpsplattform. Her spesifiserer vi hva som kjennetegner de personene vi ønsker […]

Lag en god mediemiks

Off

De siste årene har det kommet en rekke nye annonseringsmuligheter på nett og i de sosiale plattformene. Mange kaster seg på trenden og velger å kutte ut de tradisjonelle mediene, for prøve noe helt nytt. Men hvorfor ikke lage en god mediemiks? (mer…)

http://www.dreamstime.com/-image2514406

De små gledene ved jobben vi gjør

Off

Som rådgiver hvor vi hver dag snakker om plasseringer av annonsen (som jo ikke er tilfeldig i forhold til ønsket respons), gleder det meg storlig når kunder uoppfordret ber om en spesiell plassering av sin annonse. Små gleder i en travel hverdag. Vi kommuniserer mye med kundene våre om plassering av annonsen. Vi sier mye […]

arbeidsundersokelsen_small

Hva er viktig for deg ved valg av ny jobb?

Off

Årlig foretar Respons en arbeidsundersøkelse, som går ut til de som leser og bruker lokalavis og lokalavisenes nettsider i Mediasite sitt nedslagsfelt. Ca. 1 400 respondenter har på den siste undersøkelsen avgitt sine svar for å avdekke sine holdninger og handlingsmønstre i forbindelse med jobbskifte, samt synspunkter på lokal annonsering av stilling ledig. Arbeidsundersøkelsen 2012 […]

dreamstime_xs_19700104_ny

Kreative medievalg

Off

Dagens stillingsmarked er som kjent tøft, så hvorfor ikke være litt kreativ og velge en annen mediemiks enn hva man tidligere har gjort? Se bort fra det trygge, kjente og prøv noe helt nytt!