Archive | Medievalg

RSS

Kundecase: Fungerer programmatiske kjøp på stilllingsannonser?

Off

Ved å fokusere på god bruk av papiraviser i kombinasjon med smart bruk av data og teknologi, klarte vi å treffe relevante kandidater og drive ny trafikk til sluttkundens nettside.

Kommentarer er skrudd av for Kundecase: Fungerer programmatiske kjøp på stilllingsannonser? Continue Reading →

Hva er programmatiske kjøp?

Off

Kort fortalt er programmatiske kjøp en kjøpsmetodikk der vi kjøper målgrupper og ikke medier. Rent teknisk fungerer det slik at så godt som alle mediene i Norge tilgjengeliggjør sine digitale reklameplasser gjennom en salgsplattform. Vi på vår side, legger opp våre kampanjer i vår kjøpsplattform.

Lag en god mediemiks

Off

De siste årene har det kommet en rekke nye annonseringsmuligheter på nett og i de sosiale plattformene. Mange kaster seg på trenden og velger å kutte ut de tradisjonelle mediene, for prøve noe helt nytt. Men hvorfor ikke lage en god mediemiks? (mer…)

dreamstime_xs_19700104_ny

Kreative medievalg

Off

Dagens stillingsmarked er som kjent tøft, så hvorfor ikke være litt kreativ og velge en annen mediemiks enn hva man tidligere har gjort? Se bort fra det trygge, kjente og prøv noe helt nytt!