Archive | Markedsføring

RSS

Hva skulle vi gjort uten data, teknologi og innsikt?

Off

Alt var mye bedre før -hører vi av og til -men kanskje sjeldnere og sjeldnere? Vi som jobber i markedsføringsbransjen, uavhengig av hvilken side av bordet man representerer, hyller ny teknologi og nye muligheter. Bare det å kunne få en tilnærmet sanntid status på egne kampanjer mht målene som er satt, er jo vidunderlig! Tydelige […]

Kommentarer er skrudd av for Hva skulle vi gjort uten data, teknologi og innsikt? Continue Reading →

En tanke bak…

Off

Vi forteller gjerne kundene våre om viktigheten ved å ha en fast, gjennkjennbar profil med elementer som gjenspeiler bedriften. Stillingsannonsen bør være et blikkfang og inneholde tekst og bilder som forteller noe om den interne kulturen. De aller fleste har i dag sin egen profil – med firmalogo, bilder, dekor og faste fargekoder. Men ofte […]

Benytt intern kunnskap

Off

Kunnskap er makt! Og som vi snakker om til stadighet: man MÅ kjenne sin målgruppe for å kunne lage en kommunikasjonskampanje som treffer riktig! Og en kommunikasjonskampanje behøver ikke være en stor kampanje, det kan være rett og slett en stillingsannonse også det. I tillegg til den kompetansen eksempelvis vi kan tilby, sitter mange med […]