Archive | Grafisk design

RSS

Kundecase: Fungerer programmatiske kjøp på stilllingsannonser?

Off

Ved å fokusere på god bruk av papiraviser i kombinasjon med smart bruk av data og teknologi, klarte vi å treffe relevante kandidater og drive ny trafikk til sluttkundens nettside. Rekrutteringsbyrået Capita er overveldet over responsen de fikk på stillingen som daglig leder til Bergesenstiftelsen. Vi passerte 100 søkere, nær halvparten av disse ble vurdert […]

Kommentarer er skrudd av for Kundecase: Fungerer programmatiske kjøp på stilllingsannonser? Continue Reading →
Skjermbilde-2012-08-01-kl.-12.59.24-180x110

Illustrasjon som kreativt element

Off

Jeg synes det er trist at stillingsannonser ofte ser veldig like og uinspirerende ut. Jobbsøkere ønsker å bli engasjert i en ny og spennende jobb, men blir møtt av annonser som stort sett ser kliss like og uinspirerende ut. Hva kan man gjøre for å unngå å forsvinne i mengden? Om man bare tenker litt annerledes […]

2annonser

Design som treffer

Off

Design er et viktig element på en stillingsannonse. De ulike målgruppene tiltrekkes av forskjellig annonseutforming og det er viktig å huske på ved stillingsutlysningen.