Sosiale medier

Hvordan utnytter din virksomhet kommunikasjonen i sosiale medier?

MediaPlus jobber både med innhold og spredning av annonser i sosiale kanaler. De fleste bedrifter har egne profiler i flere sosiale kanaler. Dersom satsingen skal ha full effekt, er det viktig å ha tydelige strategier for kommunikasjonen i de ulike kanalene. En profil på Facebook har trolig en annen oppgave enn en profil på LinkedIn – det betyr et annet innhold, tilpasset ulike målgrupper. Vi hjelper dere gjerne med en tilpasset strategi for din virksomhet.

Ida Linnéa D. Larsson, Social Specialist

Noe av det morsomste med å jobbe med sosiale medier for MediaPlus er at man får jobbe mye med målgrupper, og hvor mye man kan spisse disse. Det er veldig gøy å se at man har segmentert på en måte som gir lave priser

På lik linje med det organiske innholdet må også annonser i sosiale kanaler tilpasses, i form og uttrykk avhengig av oppgave. Tilpassede annonser får økt oppmerksomhet, og større effekt, enn ikke tilpassede annonser. Vi vet hva som virker!

I sosiale kanaler kan vi kjøpe svært spesifikke målgrupper. Gjennom kontinuerlig optimalisering og læring vet vi hvilke målgrupper som responderer positivt på dine budskap.

Skroll til toppen